منو

» دسته‌بندی

اسپری دندان دکتر کلادرز مخصوص سگ و گربه

  • شناسه محصول: yoz7254Ad3
  • (0)

فروخته شده توسط

پت شاپ فروشگاه یوزاس

1072

کل موارد

اتمام موجودی

تعداد:

  • 1
  • کشور سازنده
  • وزن
  • آلمان
  • 50 گرم

برند دکتر کلادر تولید‌کننده بین‌المللی و توزیع‌کننده وسایل و غذای حیوانات خانگی است که در سال 1990 تاسیس شده است. این برند در اوایل دهه نود توسط یک متخصص حیوانات خانگی به نام آلوین هویزر برای ایجاد یک برند معتبر لوازم حیوانات خانگی بر پایه آخرین دستاوردهای علمی جهان تشکل شده است. این برند براساس تولید محصولات باکیفیت هم اکنون در 55 کشور دنیا نمایندگی فعال داشته و با شعار بالاترین کیفیت کار خود را ادامه می‌دهد. نام این برند از نام دکتر هاینز کلادر گرفته شده است.
کمپانی نام آشنای دکتر کلودرز با بیش از یک قرن تجربه و با بهره گیری از جدید ترین متد های علمی و بروز دنیا، یکی از مطرح ترین تولید کنندگان مکملهای غذایی ، محصولات بهداشتی و انواع خوراک مرطوب و خشک حیوانات خانگی در کشور آلمان است.
دلیل تمایز محصولات دکتر کلودرز نسبت به محصولات شرکتهای دیگر، استفاده از مرغوب ترین و بهترین مواد اولیه می باشد. از دیگرعوامل موفقیت های استراتژیک این شرکت سیستم پخش منسجم آن در کنار تولید بوده که به همراه کنترل کیفی بسیار دقیق محصولات در پروسه تولید (توسط خود این شرکت و موسسات معتبر خارج از این مجموعه)، دکتر کلودرز را تبدیل به یکی از پیشگامان این صنعت نموده است.
تحقیقات علمی مستمر که در دپارتمان تحقیقات و توسعه دکتر کلودرز انجام می پذیرد محصولات این شرکت را از رقبای خود کاملا متمایز نموده و همین امر این شرکت را در بازار جهانی در رده برترینها قرار داده است.
به دلیل دقت در به کارگیری  تکنولوژی روز در تولید محصولات، دکتر کلودرز موفق به دریافت لوح افتخار در زمینه توسعه محصول، تولید و پخش از سازمان بین المللی غذا در سال ۲۰۱۰ گشته است.

امتیاز و بررسی

0.0

نقدی ثبت نشده.


برای نقد


اظهار نظر کردن


توضیحات

مشخصات محصول

برند محصول

نقد و بررسی

امتیاز و بررسی

0.0

نقدی ثبت نشده.


برای نقد

نظر(0)