منو

» دسته‌بندی

تشویقی ونپی گربه مدل تکه های مرغ 80گرم

  • شناسه محصول: yoz3896ClB
  • (0)

فروخته شده توسط

پت شاپ فروشگاه یوزاس

1072

کل موارد

موجود در انبار

تعداد:

  • 1

قیمت:

70,000 تومان
  • وزن
  • 80 گرم

برند ونپی از محصولات شرکت غذای حیوان خانگی یانتای چین میباشد، این شرکت با سرمایه گذاری کل 12 میلیون دلار آمریکا با مساحت 400000 متر مربع در شهر زیبای ساحلی یانتای واقع شده است و دارای 14 کارخانه غذای حیوانات خانگی مدرن در سطح جهان هست و 16 شرکت تابعه دارد.

"حیوانات خانگی دوستان و خانواده های ما هستند" ، با این مفهوم، شرکت ونپی همیشه خود را وقف تهیه بهترین غذاهای حیوانات خانگی سگها و گربه های ما می کند. ونپی مواد غذایی با دستورالعمل متعادل شامل غذاهای تغذیه ای ، غذاهای مناسب ، غذاهای کاربردی ، نسخه ای را برای شاد و سالم بودن حیوانات خانگی ما تهیه می کند.

از افتخارات کسب شده توسط ونپی به موارد ذیل می توان اشاره کرد:

جزء شرکت های فناوری پیشرفته چین

کسب شرکت ملی وفاداری کیفیت

نایب رئیس انجمن بازرسی ورود و خروج چین و قرنطینه (CIQA)

نایب رئیس "انجمن محصولات هدیه و اوقات فراغت چین"

بنیانگذار استاندارد سازی در صنعت خوراک ملی.

10 شرکت برتر غذای حیوانات خانگی

100 شرکت صنعتی و کشاورزی برتر

10 محصول برتر محصولات هدیه و اوقات فراغت چین

شرکت اعتباری AA از CIQA

انجمن جهانی حیوانات خانگی (آسیا) - جایزه توسعه نام تجاری 2016

جایزه مشارکت برای صنعت حیوانات خانگی چین

کارخانه ها

تمام کارخانه ها بر اساس استانداردهای غذایی صادراتی چین طراحی و ساخته شده اند که کلیه الزامات کشورهای وارد کننده را برآورده می کنند. کارخانه ایالات متحده کاملاً مطابق با استاندارد FDA ساخته و اداره می شود. همه کارخانه ها توسط سیستم ایمنی غذایی HACCP تأیید شده اند.

غذا حیوانات خانگی ونپی

شرکت یانتای چین جزء اپراتور برند جهانی در صنایع غذایی حیوانات خانگی است و برند های بسیاری مانند "Wanpy", "Natural farm", "Dr.Hao", "Jerky Time", "Ai chong si chu", "cui cui xiang"  و غیره را در اختیار دارد. برند ونپی جایزه "برند معروف چینی" را برای اولین بار در صنعت حیوانات خانگی چین بدست آورده است. شرکت ونپی حرفه ای ترین تولید کننده غذای حیوانات خانگی در چین است ، محصولاتش به پنج قاره صادر می شود. بیش از 50 کشور از جمله ژاپن ، ایالات متحده آمریکا ، کانادا ، آلمان ، انگلیس ، فرانسه ، استرالیا ، روسیه ، کره با فروش سالانه بیش از یک میلیارد واحد این شرکت تولید کننده پیشگام جهانی در زمینه رفتارهای حیوانات خانگی شده است.

 این شرکت با رعایت این سیاست که کیفیت زندگی است ، توسط ISO 22000 ، ISO 9001 ، ISO 14001 ، HACCP سیستم ایمنی غذایی ، SGS حسابرسی صلاحیت تأمین کننده آمریکای شمالی (SQA) تأیید شده است. علاوه بر این ، این شرکت در FDA و EU در صادرات غذای حیوانات خانگی و توسط DAFF (بخش کشاورزی ، شیلات و جنگلداری استرالیا) ، CFIA (آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا) و MAFF (وزارت کشاورزی ، جنگلداری و شیلات ژاپن). ثبت شده است.

امتیاز و بررسی

0.0

نقدی ثبت نشده.


برای نقد


اظهار نظر کردن


توضیحات

مشخصات محصول

برند محصول

نقد و بررسی

امتیاز و بررسی

0.0

نقدی ثبت نشده.


برای نقد

نظر(0)