منو

» دسته‌بندی

غذای خشک سگ هپی داگ بالغ

  • شناسه محصول: AuU0902rCB
  • (0)

فروخته شده توسط

پت شاپ فروشگاه یوزاس

1072

کل موارد

موجود در انبار

تعداد:

  • 1

قیمت:

3,450,000 تومان

 عاشقان سگ عزیز،

سه نسل از خانواده ما تولید کننده غذای سگ با کیفیت بالا در بایرن هستند. ما به عنوان دوستداران پت با تلاش و تحقیق در تغذیه مطلوب ، دستور العمل های منحصر به فردی برای سلامتی و نشاط سگ و گربه شما تهیه کرده ایم.

هپی داگ در یک نگاه

نکته خاص در مورد آن وجود انواع  کاملی از ترکیبات طبیعی خالص می باشد . ما  مواد اولیه خام را از کشاورزان محلی تهیه می کنیم و بنابراین شخصاً مسئول ایمن بودن مواد غذایی هستیم و فقط پروتئین های با کیفیت بالا ، گیاهان دارای خواص ارزشمند و میوه ها ، در محصولات ما استفاده می شود.

گروه هپی غذای دقیق مورد نیاز پت شما را ارائه می دهد. برای هر اندازه ، برای هر نیاز و برای هر سن - از توله سگ تا بزرگتر.

از سال 1765 خانواده مولر ( مؤسس  برند هپی ) در منطقه ورینگن با مدیریت آسیاب غلات کار خود را آغاز کردند و از سال 1951 وارد عرصه خوراک دام شدند و از سال 1965 به صورت تخصصی وارد تولید غذا سگ گردید و تاکونون محصولات خود را به 66 کشور (نه تنها در آلمان بلکه در اروپا ، بیشتر اروپای شرقی و برخی از کشورهای آسیا ، آفریقا و آمریکای جنوبی  ) از جهان صادر کرده است

تعهدات گروه هپی :

حمایت از کودکان در آفریقا :

از آنجا که Happy Supreme Sensible Africa و Mini Africa در 2009 راه اندازی شدند ، هپی داگ 2٪ از قیمت خرده فروشی هر بسته از محصول آفریقایی (1 کیلوگرم و بیشتر) را به دهکده های کودکان SOS در آفریقا اهدا کرده است. تا اوایل سال 2019 ، کمک های مالی از این کمپین بزرگ از 1.4 میلیون یورو فراتر رفته بود.

در حدود 124 میلیون کودک و جوان در آفریقا به واسطه فقر و خشونت از تحصیل محروم می شوند. ما می خواهیم با همکاری با SOS  Village و همکاری نزدیک با مسئولان آموزشی ، مدارس و سازمانهای جامعه  این وضعیت را بهبود بخشیم.

هدف ما دسترسی آزادانه کودکان به یک آموزش با کیفیت بالا است . آموزش خوب تنها مسیری برای رسیدن به زندگی کاری مناسب برای آنها است. هنگامی که آفریقای جنوبی و مینی آفریقا ( محصولات برند هپی داگ با هدف حمایت از کودکان در آفریقا ) را خریداری می کنید ، به تأمین مالی موارد زیر کمک می کنید:

  • هزینه های مداوم برای آموزش و آموزش حرفه ای
  • خرید مواد آموزشی
  • حقوق معلمان

محافظت از محیط زیست :

ما در پروژه های درختکاری سرمایه گذاری می کنیم: کمپین میلیارد میلیارد درخت
از ابتدای سال 2011 ، ما برای هر بسته ای که در بخش اعزام مجدد جنگلهای چوبی ارسال کرده ایم 5 سنت سرمایه گذاری کرده ایماین امر باعث شده است که سالانه حدود 2500 درخت کاشته شودیک درخت حدود 10 کیلو دی اکسید کربن (CO2) در سال جذب می کند.

محافظت از محیط زیست هدف مهمی برای شرکت ما است. ما می خواهیم با محیط زیست مهربان باشیم و از آن محافظت کنیم. این تعهد ما به نسل های بعدی مردم و حیوانات است .

برای ما روشن است که چه کاری باید انجام دهیم :

  • برخی از برق مورد استفاده ما توسط سیستم های فتوولتائیک خود ما تولید می شود
  • ما در سیستم دوگانه (نقطه سبز) شرکت می کنیم که به ما امکان می دهد مصرف CO2 ، نفت خام و غیره را کاهش دهیم.
  • امکانات تولید پیشرفته ما نسبت به محیط زیست مهربان است و هم در مصرف انرژی و هم در مصرف انرژی صرفه جویی می کند
  • تمام بسته بندی های جعبه ما از کاغذ بازیافتی 100٪ ساخته شده است
  • حداکثر 80 درصد مواد اولیه ما از منطقه تهیه می شوند. مسافت حمل و نقل کوتاه به معنی آلودگی کمتری است.

حمایت از باغ وحش ها

این اطمینان حاصل می شود که حیوانات باغ وحش در شرایط مناسبه گونه ها نگهداری شوند محوطه های بهینه طراحی شده ، توانایی گونه های فردی برای بیان رفتارهای طبیعی و خوراک مناسب گونه ها ، تنها چند نمونه از عواملی است که باغ وحش های مدرن باید در نظر داشته باشند.

و باغ وحش به حمایت مالی از طرف حامیان مالی نیاز دارد تا بتواند این اقدامات را تأمین کند.

باغ وحش آگسبورگ

Happy Dog یکی از حامیان اصلی باغ وحش آگسبورگ است. ما متعهد هستیم حیوانات را به شکلی متناسب با گونه نگهداری کنیم ، به همین دلیل ما از باغ وحش آگسبورگ پشتیبانی می کنیم.

حمایت از طرح Dogs & storks"

هپی از برنامه "Dogs & storks" و پیگیری آن "اتصال سگ و نوزاد" با هدف افزایش امنیت نوزادان و کودکان خردسال در خانه های دارای سگ پشتیبانی می کند. حمایت گروه هپی داگ اجازه می دهد تا ملاقات های رایگان زنان باردار با سگ انجام شود.

اهداف برنامه عبارتند از:

  • برای افزایش ایمنی نوزادان تازه متولد شده در خانه های دارای سگ.
  • برای کاهش اضطراب و عدم اطمینان در والدین آینده یا جدید با توضیح توضیحات لازم به آنها.
  • برای کاهش تعداد سگهایی که از خانواده به علت ورود نوزاد دور می شوند.
  • برای کمک به خانواده ها جهت زندگی مشترک نوزادان و سگ ها.

ورزش سگ ها :

هپی داگ در بسیاری از رشته ها از سگهای فعال ورزشی حمایت می کندمحصولات با کیفیت بالا ما نیز برای ده ها سال توسط پرورش دهندگان موفق مورد استفاده قرار گرفته است ، و بنابراین سهم ارزنده ای در مهمترین مسابقات و نمایش سگ ها در سراسر جهان دارند.

به نقل از جورج مولر مالک و مدیر عامل برند هپی

امتیاز و بررسی

0.0

نقدی ثبت نشده.


برای نقد


اظهار نظر کردن


توضیحات

مشخصات محصول

برند محصول

نقد و بررسی

امتیاز و بررسی

0.0

نقدی ثبت نشده.


برای نقد

نظر(0)