منو

» دسته‌بندی

غذا خشک جوسرا مینی جونیور سگ بالغ 15کیلوگرم

  • شناسه محصول: yoz37268GW
  • (0)

فروخته شده توسط

پت شاپ فروشگاه یوزاس

1072

کل موارد

اتمام موجودی

تعداد:

  • 1
  • کشور سازنده
  • وزن
  • آلمان
  • 15 کیلوگرم

گروه صنایع غذایی جوسرا آلمان با سابقه 75 ساله در صنعت پت فود در سایت خود چنین مینویسد که :

سلامتی ، طعم عالی ، قابلیت هضم عالی و سازگاری حیوان خانگی شما از اولویت اصلی در تغذیه سوپر پریمیوم ما برای سگ و گربه است. اگر تصمیم دارید حیوان خانگی خود را با محصولات ما تغذیه کنید ، شور و اشتیاق را در حیوان خانگی خود  دریافت خواهید کرد.

ما برای سگ ها و گربه های شما تغذیه ای باکیفیت ایجاد می کنیم. تنوع محصولات ما در تمام مراحل زندگی آنها برای دوستان چهار پا وعده غذایی عالی را فراهم می کند.

توسعه محصول - فقط بهترین ها برای حیوان خانگی شما

غذاهای پرمصرف نه تنها باید طعم خوبی داشته باشند بلکه باید در هضم و رفع نیازهای فردی حیوان خانگی شما نیز بسیار موثر باشد. تیمی از متخصصان تغذیه و همچنین کارشناسان دانشگاهی و حرفه ای با تکیه بر آخرین تحولات ، برای تهیه فرمولهای باکیفیت برای محصولات با ما همکاری می کنند. متخصصان ما همیشه حاضرهستند و آخرین تحقیقات علمی توسط متخصصان تغذیه حیوانات شناخته شده را در توسعه فرمول های ما ادغام می کنند.

کیفیت عالی با مراقبت های استثنایی که در انتخاب مواد تشکیل دهنده انجام می شود ، آغاز می شود. به همین دلیل است که ما فقط از مواد اولیه با کیفیت بالا ، طبیعی و سالم در غذاهای سگ و گربه پریمیوم استفاده می کنیم. ما از مواد اولیه اصلاح شده ژنتیکی استفاده نمی کنیم و هرگز از گندم ، سویا یا هر نوع رنگ مصنوعی ، طعم دهنده یا مواد نگهدارنده استفاده نمی کنیم.

از زمان تأسیس شرکت ما ، ما هیچگاه آزمایش بر روی حیوانات را در توسعه غذای حیوانات خانگی خود انجام نداده ایم.

فعالیت های روزانه ما همیشه بر مسئولیت های ما در قبال محیط زیست ، طبیعت ، حیوانات ، انسانهای دیگر و نسل های آینده متمرکز است. بنابراین ، ما تمام جنبه های پایداری - اقتصاد ، محیط زیست و بشریت را در یک هدف خاص تلفیق کرده ایم. برای دستیابی به این هدف ، استراتژی پایداری ما نشانگر تعهد برای جبران انتشار CO2 که توسط ما ایجاد شده است . به همین دلیل ، ما از پروژه حفاظت از جنگل کوهستان های ناتاکاتا به عنوان شریک فعال در همکاری با کربن تانزانیا و myclimate پشتیبانی می کنیم.

مهم نیست که شما یک سگ شجره دار و یا بدون شجره داشته باشید ، مهم نیست که بزرگ یا کوچک باشد ، مهم نیست که پیر یا جوان باشد - ما غذای مناسب برای هر یک از دوستان باوفای شما را از JOSERA پیشنهاد می کنیم.

امتیاز و بررسی

0.0

نقدی ثبت نشده.


برای نقد


اظهار نظر کردن


توضیحات

مشخصات محصول

برند محصول

نقد و بررسی

امتیاز و بررسی

0.0

نقدی ثبت نشده.


برای نقد

نظر(0)