منو

» دسته‌بندی

مفید غذا خشک توله سگ نژاد کوچک 2 کیلوگرم

  • شناسه محصول: yoz4102bAD
  • (0)

فروخته شده توسط

پت شاپ فروشگاه یوزاس

1072

کل موارد

اتمام موجودی

تعداد:

  • 1
  • کشور سازنده
  • وزن
  • ایران
  • 2 کیلوگرم

درباره کارخانه مفید

حیوانات یک هدیه از طرف طبیعت به ما هستند . با گذشت زمان و پررنگ شدن نقش حیوانات در زندگی انسان، روابط و انسان و حیوان تا جایی پیشرفت که نگهداری از حیوانات خانگی به عنوان یک اصل مهم در بسیاری از جوامع انسانی شناخته شده است.

شرکت کیمیا دانه در سال 1397 در اصفهان با هدف پیشبرد روش های نوین در صنعت تولید خوراک با کیفیت تأسیس گردید و در حال حاضر ارائه دهنده غذای خشک حیوانات خانگی،پرندگان زینتی،جوندگان،دام و طیور و آبزیان با برند MoFeed  میباشد.
تیم MoFeed  پس از انجام پروژه های تحقیقاتی موفق به تولید محصولات متنوع با رعایت استانداردهای بین المللی گردید. اصل مهم در خوراک های تخصصی MoFeed  استفاده از مواد اولیه مرغوب، تازه و سالم و تنظیم جیره بر پایه مقالات علمی و به روز دنیا می باشد. محصولات ما با ویتامین ها و مکمل های ضروری برای حفظ سلامتی حیوانات غنی شده که این مکمل ها برای اولین بار در ایران مخصوص حیوانات خانگی طراحی و تولید گردید.
در محصولات MoFeed از طعم دهنده ها و محرک های مضر اشتها آور استفاده نشده چرا که احترام به حقوق حیوانات و ضمانت سلامتی آنها برای ما مقدم شمرده شده و خدا را شاکریم که پس از انجام تحقیقات فراوان و استفاده از مواد اولیه مرغوب و تازه، بدون استفاده از مواد مضر، محصولات ما با خوش خوراکی بالا مورد استقبال حیوانات قرار گرفته است.
ماندگاری محصولات MoFeed با تکنولوژی کاهش رطوبت کنترل میگردد و همچنین بسته بندی ها به صورتی طراحی گردیده که عایق نور و هوا بوده که از اکسید شدن چربی و مواد مغذی جلوگیری میشود.
در حال حاضر شرکت کیمیا دانه با دارا بودن 25 نمایندگی فعال در اغلب استان های کشور در حال خدمت رسانی به مشتریان عزیز میباشد که در این راستا از تمام اساتید، دامپزشکان و متخصصانی که ما را در پروسه ی تولید، توزیع و پخش این محصول یاری می دهند کمال قدردانی را داریم و تلاش می کنیم که در این صنعت جز به وجدان کاری و سلامت حیوانات و پرندگانی که میهمان سفره ی ما هستند، فکر نکنیم و در این تکاپو هستیم که با پیشرفت تکنولوژی در کشورمان، کیفیت محصولات را به طور روزافزون ارتقا بخشیده و محصولی با کیفیت جهانی و قیمتی اقتصادی در اختیار مشتریان قرار دهیم.

امتیاز و بررسی

0.0

نقدی ثبت نشده.


برای نقد


اظهار نظر کردن


توضیحات

مشخصات محصول

برند محصول

نقد و بررسی

امتیاز و بررسی

0.0

نقدی ثبت نشده.


برای نقد

نظر(0)