منو

» دسته‌بندی

کنسرو گربه 85 گرمی شزیر با طعم تن و ماهی ریکیولا yellow tail

  • شناسه محصول: yoz2517hJr
  • (0)

فروخته شده توسط

پت شاپ فروشگاه یوزاس

1072

کل موارد

اتمام موجودی

تعداد:

  • 1
  • کشور سازنده
  • وزن
  • ایتالیا
  • 85 گرم

این برند متولد سال 1999 در ایتالیا است و بلافاصله یک تازگی واقعی را برای بازار اروپا ارائه داد. اولین غذای حیوانات خانگی که از 100٪ مواد طبیعی و با کیفیت برتر تهیه شده است.

از آن به بعد داستان Schesir جستجوی مداوم برای یافتن بهترین مواد تشکیل دهنده و اشتها آورترین دستور العمل ها، بدون مواد نگهدارنده یا رنگ اضافی، به منظور حمایت از رفاه سگ ها و گربه ها بوده است.

غذا سگ سزیر

احترام به سیاره ای که در آن ساکن هستیم

کیفیت و نوآوری، همراه با نگرانی برای جامعه و محیط زیست، همیشه شزیر را در تولید غذاهایی راهنمایی کرده اند که از هر نظر برای کره زمین مورد احترام است: همه انسان ها ، حیوانات و گیاهان.

خط تولید طبیعی شزیر مجموعه ای از غذاهای مرطوب کامل و متعادل است که توسط ارگان های کنترلی به رسمیت شناخته شده و به عنوان ارگانیک و توسط اتحادیه اروپا تایید شده است. ماده اصلی در هر دستور غذا منبع پروتئینی حیوانی است، از حیواناتی که در خارج از خانه با روشهای غیر فشرده پرورش یافته و با خوراک ارگانیک مطابق دستورالعمل های اتحادیه اروپا تغذیه می شوند. فرمول تغذیه ای هر محصول در خط تولید شزیر توسط گروه علوم پزشکی دامپزشکی در دانشگاه Alma Mater Studiorum بولونیا تأیید شده است.

غذاهای تولید شده با غلات و دانه ها

مواد اولیه گیاهی که شزیر برای تهیه محصولات خود انتخاب کرده شامل دانه ها و غلات است: ذرت، برنج، جو، گندم و جو عمدتا از کربوهیدرات ها، منبع ضروری انرژی تشکیل شده اند، اما حاوی مقادیر زیادی پروتئین و فیبر نیز هستند. برای سلامت دستگاه گوارش حیوان خانگی مفید است.

  • برنج و برنج قهوه ای

برنج مورد استفاده در دستورالعمل شزیر دانه Oryza sativa است، غلات از منابع محلی (ایتالیا برای غذاهای خشک ، تایلند برای مرطوب)، برای کاهش تأثیر حمل و نقل بر روند تولید. برنج بین 1 تا 4 غذاهای مرطوب شزیر و بین 4 تا 24 غذاهای خشک شزیر را تشکیل می دهد. در غذاهای مرطوب، برنج برای متعادل کردن پروتئین و به عنوان منبع فیبر استفاده می شود. در غذاهای خشک قوام درستی به کیبل می دهد و میزان پروتئین را متعادل می کند.

  • نشاسته تاپیوکا

نشاسته تاپیوکا که در غذاهای مرطوب شزیر استفاده می شود منبع ارزشمندی از فیبر و جایگزین برنج است. از ریشه های غده ای گیاه کاساوا (Manihot esculenta Crantz ، از خانواده Euphorbiaceae) که در تایلند رشد می کند، می آید. در محصولات شزیر تاپیوکا به شکل یک سس طبیعی در می آید: کره های کوچک سفید هنگام پخت شفاف و ژلاتینی می شوند. این ماده غلات نیست، به این معنی که همه محصولات شزیر با سس بدون دانه هستند و بنابراین فاقد گلوتن هستند.

  • گندم

گندم مورد استفاده در دستورالعمل های شزیر بذر غلات Triticum spp است که مطابق با قوانین کشاورزی ارگانیک تولید شده و از تولیدکنندگان محلی تهیه شده است تا تاثیر حمل و نقل را بر روی فرآیند تولید کاهش دهد. این منبع طبیعی فیبر را به حیوان خانگی شما ارائه می دهد که جذب صحیح مواد مغذی توسط سلول های روده را تسهیل می کند.

  • جو

جو مورد استفاده در غذاهای خشک شزیر، دانه غلات Hordeum vulgare است که از تولیدکنندگان ایتالیایی تهیه شده است تا تاثیر حمل و نقل را بر روی فرآیند تولید کاهش دهد. این منبع طبیعی فیبر را به حیوان خانگی شما ارائه می دهد که جذب صحیح مواد مغذی توسط سلول های روده را تسهیل می کند.

  • ذرت

ذرت مورد استفاده در غذاهای خشک شزیر، دانه غلات Zea mais است که از تولیدکنندگان ایتالیایی تهیه شده است تا تاثیر حمل و نقل را بر روی فرآیند تولید کاهش دهد. ذرت منبع کربوهیدرات و فیبر است. چربی در جوانه متمرکز شده و با آسیاب کردن از بین می رود. این محصول فقط به یک محصول مرطوب Schesir اضافه می شود و جایگزین غیرمعمول و خوشمزه ای برای گربه شما ارائه می دهد. در همین حال ، در غذاهای خشک شزیر، ذرت به قورمه اکسترود شده قوام درستی می دهد و میزان پروتئین دستور غذا را متعادل می کند. ذرت شزیر بیشتر از آنچه در دستورالعمل های خوراک دام مورد نیاز است، تحت بررسی قرار می گیرد. برای تضمین ایمنی محصول نهایی، شزیر فقط ذرت حاوی نیمی از سطوح میکروتوکسین مجاز توسط قانون را می پذیرد.

  • کینوا

کینوا که در محصولات شزیر استفاده می شود از مزارع آمریکای مرکزی و جنوبی، منطقه رشد قدیمی بومی این گیاه می آید. کینوا دانه چینوپودیوم کینوا است، که غلات نیست، بلکه منبع کربوهیدرات و فیبر است. این غذا در برخی از غذاهای مرطوب Schesir’s GRAIN FREE گنجانده شده است، بنابراین بدون گلوتن هستند. کینوا برای متعادل کردن محتوای پروتئین، افزودن طعم بیشتر به دستور غذا و به عنوان منبع جایگزین فیبر برای برنج، برای گربه ها (و صاحبان گربه ها) که ترجیح می دهند از غلات اجتناب کنند، گنجانده شده است.

 

امتیاز و بررسی

0.0

نقدی ثبت نشده.


برای نقد


اظهار نظر کردن


توضیحات

مشخصات محصول

برند محصول

نقد و بررسی

امتیاز و بررسی

0.0

نقدی ثبت نشده.


برای نقد

نظر(0)