منو

» دسته‌بندی

پوچ رویال کنین گربه یورینری کر - 85 گرمی

  • شناسه محصول: yoz1110rOM
  • (0)

فروخته شده توسط

پت شاپ فروشگاه یوزاس

1072

کل موارد

موجود در انبار

تعداد:

  • 1

قیمت:

105,000 تومان
  • وزن
  • کشور سازنده
  • 85 گرم
  • فرانسه

رویال کنین بیش از 50 سال تغذیه سلامتی

از سال 1968 رویال کنین برای ساخت اولین داروی گربه ها و سگ ها تلاش کرده است. این روش آنها برای ساختن دنیای بهتر برای حیوانات خانگی است. سال 1968 ;اشتیاق رویال کنین به سلامتی حیوانات خانگی از طریق تغذیه با یک مرد آغاز شد.

ژان کاتاری در ماه مه سال 1927 در شهر کوچک پوی آن ولای فرانسه متولد شد. وی فعالیت دامپزشکی خود را با کار با اسب و گاو آغاز کرد. با گذشت سالها او به این باور رسید که غذا می تواند بر سلامت حیوانات تأثیر بگذارد. در سال 1968 ، او "سوپ زرد" را برای سگ ها تولید کرد و در این سال نام تجاری ROYAL CANIN® ثبت شده است.

رویال کنین در سال 1968

سال2001 : جمع آوری دانش

اولین نشست علمی در مونپلیه 150 دامپزشک را از سراسر اروپا گرد هم آورده تا در مورد تغذیه و تندرستی حیوانات خانگی بحث کنند. پردیس کاملاً جدید در Aimargues نیز افتتاح می شود. این مرکز برتری هست نسبت به سایر برندها و همه فعالیتها در کنار امکانات هنری متمرکز در اطراف کارخانه گردآوری می شوند: تحقیق و توسعه ، لانه ، دام ، دفتر مرکزی و شرکت فرعی در فرانسه می باشد.

رویال کنین در سال 2001

سال2002: تولید غذای مخصوص سگ ها

رویال کنین اولین غذای مخصوص نژاد خود را برای سگ ها را در این سال راه اندازی کرد.
مینی یوک شایر تریر (Mini Yorkshire Terrier YPR 28) این مواد غذایی متناسب با نیازهای خاص جسمی و بهداشتی نژاد را ارائه می دهد.

مینی یورک شایر تریر رویال کنین

سال 2003: بهترین هر دو جهان

راه اندازی دامنه انحصاری جدید دامپزشکی VDiet ، ناشی از ارتباط بین ROYAL CANIN و مرکز تحقیقات، تغذیه حیوانات خانگی والتارم (waltharm wcpn).

سال 2009: آخرین قاره

با افتتاح اولین کارخانه در آسیا ، اکنون 9 کارخانه برای تولید محصولات خود ایجاد کرده بودن. رویال کنین در حال حاضر در تمام قاره ها ، به جز آنتارتیکا ، تولید و عرضه می کند.

رویال کنین در قاره آسیا

سال 2012: نوآوری بزرگ با محصول ضد آلرژی

10 سال تحقیق طول کشید تا بتوانند اولین رژیم ابزار تشخیصی را که برای سگ هایی با واکنش های آلرژیک طراحی شده است، ارائه دهند. این رژیم یک راه حل تغذیه ای مهم است که از حیوانات خانگی با حساسیت غذایی شدید حمایت می کند. این کیبل ساخته شده با پروتئین های هیدرولیز شده گسترده (الیگوپپتیدها) می تواند به راحتی هضم شود بدون اینکه توسط سیستم ایمنی بیش از حد حساس تشخیص داده شود.

سال 2018: توسعه زیرساخت ها

افتتاح پانزدهمین کارخانه در گیمجه کره جنوبی امکان گسترش بیشتر در سراسر آسیای شرقی را فراهم می کند. در حالی که توسعه دانشگاه ما با مرکز نوآوری جهانی برای کمک به پیشبرد مأموریت ما برای ایجاد جهانی بهتر برای حیوانات خانگی است.

رویال کنین در سال 2018

امتیاز و بررسی

0.0

نقدی ثبت نشده.


برای نقد


اظهار نظر کردن


توضیحات

مشخصات محصول

برند محصول

نقد و بررسی

امتیاز و بررسی

0.0

نقدی ثبت نشده.


برای نقد

نظر(0)