منو

» دسته‌بندی

فلاتازور غذا خشک بچه گربه 2 کیلوگرم

  • شناسه محصول: iHq8726fij
  • (0)

فروخته شده توسط

پت شاپ فروشگاه یوزاس

1072

کل موارد

اتمام موجودی

تعداد:

  • 1
  • وزن
  • کشور سازنده
  • 2 کیلوگرم
  • فرانسه

فلاتازور در یک نگاه

(Pro-Nutrition Flatazor)  فلاتازور با 50 سال تجربه و داشتن آخرین ابتکارات در کشور فرانسه ، غذاهای خود را برای گربه ها و سگ ها تولید می کند.

در تمام دستور العمل های Flatazor هدف این است که با استفاده از مواد مختلف طبیعی و با دقت انتخاب شده ، به گربه ها و سگ ها یک  وعده غذایی کامل و با کیفیت کامل و کاملاً متعادل ارائه دهد. این رویکرد همیشه در قلب ما قرار دارد تا بتوان کیفیت غیر قابل دستیابی را برای سلامت غذایی گربه ها و سگ ها بدست آورد.

تمام غذاهای Pro-Nutrition Flatazor از مواد اولیه گیاهی بدون GMO و بدون مواد رنگ آمیزی تولید می شوند.

فلاتازور : متخصصان تغذیه همیشه در هنگام تهیه غذای خود ماهیت گربه و سگ را در نظر می گیرند. از آنجا که گربه ها و سگ ها گوشتخوار هستند ، غذاهای Flatazor همیشه از نظر گوشت غنی بوده اند.
Pro-Nutrition Flatazor همچنین تنوع زیادی از مواد را بر اساس کیفیت و مشخصات غذایی آنها انتخاب می کند ، تا 40 ماده مغذی اساسی را به صورت متوازن به گربه ها و سگ ها ارائه دهد تا بتوانند نیازهای خود را بهتر برآورده کرده و به تعادل غذایی ایده آل برسند و از سلامتی آنها اطمینان حاصل کنند.

مراحل و کیفیت محصولات فلاتازور

یک کارخانه با تکنولوژی بالا به مواد غذایی اختصاصی تمام خوراک های Pro-Nutrition Flatazor در بریتانی در کارخانه مستقر در Pléchâtel (40 کیلومتری جنوب غربی رن) تولید می شوند. تمام محصولات Pro-Nutrition Flatazor به طور انحصاری در این کارخانه ساخته می شوند ، هیچ یک از مراحل تولید برون سپاری نیست و از قوام محصول و تولید منظم اطمینان می یابد.

همانطور که به غذاهای خشک اختصاص داده شده است ، کارخانه Pro-Nutrition Flatazor از فناوری های برش لبه ای استفاده می کند که به خوبی با سیستم گوارشی گربه ها و سگ ها سازگار است تا در تولید ایمنی کاملی از غذاهای اکسترود شده خارج از محدوده استفاده کند .

این سایت در زمینه غذاهای گربه و سگ تخصص دارد و گزیده ای از مواد اولیه را برای پاسخگویی به نیازهای رژیم غذایی سگ و گربه تضمین می کند. Pro-Nutrition Flatazor ، عضو FACCO ، انجمن فرانسوی تولید کنندگان غذاهای حیوانات اهلی (آرم FACCO) ، همچنین شیوه های خوب اصلاح و برچسب زدن را برای غذاهای گربه و سگ انجام می دهد.

یک فرایند تولید کامل

Pro-Nutrition Flatazor کل فرآیند تولید را ، از انتخاب مواد اولیه تا بررسی محصولات نهایی ، کنترل می کند. فرایند تولید ، در شرایط بهداشتی بی عیب و نقص اجرا شده و تضمین می کند که خوراک کاملاً بی خطر باشد. سازماندهی منطقی تولید در یک محیط کاملاً خودکار و رایانه ای قابلیت ردیابی کامل در تمام محصولات Pro-Nutrition Flatazor را تضمین می کند.

کیفیت مواد اولیه

فلاتازور که در قلب منطقه پیشرو در صنعت مواد غذایی کشاورزی فرانسه فعالیت می کند ، دارای دسترسی به مواد با کیفیت بالا که از تهیه کنندگان محلی با دقت انتخاب شده است ،امکان دسترسی به مواد اولیه خاص که با گربه ها و سگ ها سازگار است فراهم می کند. پروتئین های گوشت و ماهی با توجه به قابلیت هضم آنها  ، میزان اسیدهای چرب ضروری و مقدار کم آن در مواد معدنی انتخاب می شوند . چربی های حیوانی و گیاهی (چربی اردک ، روغن کلزا و غیره) بر اساس طراوت ، مشخصات اسیدهای چرب و سلیقه آنها انتخاب می شوند .

هریک از مواد اولیه در معرض بررسی های مختلف است : ظاهر بصری ، بو ، عدم وجود دانه های ناخواسته ، حشرات و گرد و غبار ، وزن مخصوص ، تجزیه و تحلیل مادون قرمز (کارخانه Pro-Nutrition Flatazor مجهز به تجهیزات NIr [نزدیک مادون قرمز] است) و مواد شیمیایی برای بررسی مقادیر غذایی ، مایکوتوکسین ها و غیره. Pro-Nutrition Flatazor توجه کامل خود را به انتخاب مواد اولیه و روش های تولید آن انجام می دهد تا خوراک ایمن و کارآمد را تضمین کند.

احترام به محیط زیست و انتظارات اجتماعی

Pro-Nutrition Flatazor منابع کره زمین را با احترام (عدم استفاده از روغن نخل ، مرتب سازی زباله و غیره) درمان می کند و با تضمین عدم وجود مواد GM در محصولات خود به خواسته های جامعه پاسخ می دهد.

به نقل از وبسایت رسمی شرکت فلاتازور

امتیاز و بررسی

0.0

نقدی ثبت نشده.


برای نقد


اظهار نظر کردن


توضیحات

مشخصات محصول

برند محصول

نقد و بررسی

امتیاز و بررسی

0.0

نقدی ثبت نشده.


برای نقد

نظر(0)