منو

» دسته‌بندی

کنسرو گربه کارنی آنیموندا

  • شناسه محصول: btr4440m0r
  • (0)

فروخته شده توسط

پت شاپ فروشگاه یوزاس

1072

کل موارد

اتمام موجودی

تعداد:

  • 1

حیوانات اهلی ، برای بسیاری از افراد، جزئی ازخانواده و دوست داشتنی هستند و از بهترین دوستان به حساب می آیند.

آنیموندا در یک نگاه

شرکت آنیمومدا آلمان یک متخصص برای تغذیه حیوانات اهلی و بخشی از هلدینگ  شرکت هریستو (  یکی از تولید کنندگان پیشرو آلمانی برای تولید گوشت و محصولات لذیذ گوشتی مرغوب برای بخش انسانی ) است پس بنابراین تمرکز اصلی روی بهزیستی حیوانات خانگی شما است.

آنیموندا در تولید و بازاریابی مواد غذایی با کیفیت بالا جهت حیوان خانگی و با تمرکز ویژه بر گربه ها و سگها  فعالیت دارد. این مجموعه با توجه به دوستداران حیوانات توسعه یافته است و رضایت اشخاصی که مشتاقند تا غذای مناسب برای دوستان چهار پا خود فراهم کنند را تامین کرده .

کلیه محصولات مطابق با آخرین یافته های علمی اصول تغذیه سالم و مناسب حیوانات ساخته می شوند ، پس طبیعی ، بدون فشار و کاملاً عاری از رنگ آمیزی و طعم دهنده های مصنوعی می باشند. مواد تازه انتخاب شده با نهایت دقت تهیه می شوند تا مواد عالی و حیاتی تا حد ممکن دست نخورده باقی بمانند.

متنوع و متعادل

تمام محصولات موجود در آنیموندا متناسب با شرایط خاص حیوانات مانند سن ، وزن و سطح انرژی و یا شرایط خاص مانند آلرژی ، مشکلات متابولیسم تهیه شده است. دامنه خاصی از رژیم غذایی نیز برای حیوانات اهلی که دارای علائم خاصی هستند ، تهیه شده است.

اما جدا از سلامتی ،تنوع هم در نظر گرفته شده است، غذای سالم با طعم خوب. آنیموندا طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهد که انواع مختلفی را در سبد تغذیه حیوانات خانگی و سلایق آنان فراهم می کند. اشکال مختلف غذا ، قوامها و فرمولهای مختلف بخشی از این مفهوم است که تضمین می کند هر وعده غذایی مناسب برای هر حیوان خانگی باشد .

تأسیسات تولیدی مطابق با استاندارد کیفیت IFS / BRC می باشد و دائماً تحت کنترل داخلی و خارجی قرار می گیرند و همچنین تیم علمی  متشکل از  دامپزشکان و دانشمندان علوم تغذیه ای انیموندا و کارشناسان دانشگاه های معتبر آلمان و اروپا مداوم در تهیه غذای حیوانات اهلی نظارت دارند .

به نقل از وبسایت رسمی شرکت آنیموندا

امتیاز و بررسی

0.0

نقدی ثبت نشده.


برای نقد


اظهار نظر کردن


توضیحات

مشخصات محصول

برند محصول

نقد و بررسی

امتیاز و بررسی

0.0

نقدی ثبت نشده.


برای نقد

نظر(0)